Friday 21 December 2012

Ceritaku

Selamat malam. salam jumaat. lama dah tak update blog. macam-macam cerita nak kongsikan tapi tak tahu macam mana nak buat ayat menarik hehehek.


First sekali, saya nak cerita sedikit tentang jadual harian baru aku semester 3 dalam POLITEKNIK MUKAH, SARAWAK.
Fuuyoo. jadual kelas memang pack sem nie. Kelas start pukul 7.30.. waaa. bangun awal sebab takut tak sempat mandi memandangkan bilik air tingkat bilik aku kat asrama memang full bila tiba waktu pagi. Berebut-rebut nak masuk bilik air. hehehehe.
Balik dari kelas memang terasa penat nya. sehari-hari menuntut ilmu. SELAGI ILMU DIDADA TAK CUKUP. SELAGI ITU AKU AKAN CUBA SEDAYA UPAYA MENUNTUT ILMU.
Memang kalau kita nak menuntut ilmu. kita haruslah berkorban sedikit kan?? semuanya untuk masa depan kita juga kan?? hehehe

Esok dah nak balik runah. Cuti lah katakan. Bila balik rumah je, pertama sekali aku cari ialah kucing. hehe. Sayang gila dengan kucing-kucing. Lepas tu, plan nak jumpa buah hati. Lama tak jumpa (lama lah sangat).

*mudah-mudahan aku selamat sampai kat rumah esok*


* time first kelas hari tu :D




*practice makes perfect betul tak??

No comments: