Friday 26 October 2012

All About Him [amri]

Assalammualaikum..
Bertemu kembali kita disini. Hope semua reader dh makan kenyang-kenyang hehek. Seperti tajuk diatas, disini saya ingin menceritakan tentang buah hati saya. Eewwahh. hehehe. tetiba je datang idea nak tulis pasal buah hati tersayang.. heee. Saja ja nak kongsikan cerita. Cerita yang baik harus dikongsikan??? [baiklah sangat...] hehehe.

Pertama sekalie. aku nak kenalkan buah hati tersayang yang telah membuat aku terbuka hati nak menerima. Sebelum nie, aku ada dok usya seorang budak lelaki. Tapi apakan daya, hatinya masih belum terbuka nak menerima.Semoga dia dapat yang lebih baik dari aku. heee. OKlah, berbalik kepada tajuk diatas tadi. Nama diberi Muhammad Amri Hanafiah. Umonya lebih tua setahun dari aku. Apa yang menyebabkan aku tertarik dengan dia sebab dia mempunyai sepasang mata yang agak sepet [sama dengan aku] uwahahha *madah lok tek*

*dia.. :D

*dia lagi..:D



Selain itu, hati nya cukup baik. Melayan jak keraneh aku yang suka marah2. hehehe. benda yanng kecik pun aku nak besarkan. TRIMAS Amri bab agak memahami perangai kebudak-budakkan aku. Tapi.. bila dia dh marah. wakduiii. susahnya nak pujuk balik. Sabar jee lah jalan terbaik.. hehehe. Walauapapun, aku belajar untuk menyayangi nya sepenuh hati. [jiwang karat].
Aku berharap semoga perhubungan kami dua kekal sampai ke alam perkahwinan. Wakkdehhh. hehhe AMIN..

*Jodoh ditangan tuhan. Kita hanya mampu merangcang. Tuhan yang menentukannya*

No comments: